sobota, 10 lutego 2018

Radosna kartka z rowerem

Cześć!
Dziś wracam po długiej przerwie spowodowanej chorobą i mam dla Was kartkę z rowerem. Tło kartki zrobiłam używając farb wodnych w kilku odcieniach zieleni i turkusu, marki oraz białego gesso. Rower i kwiaty wyciełam z agateriowego romantycznego arkusza. I co o niej myślicie?
Hi!
I'm back after a long recovery and I want to show a card with the heart. The background of the card I made using watercolours in few shades of green and turquoise, stencil and white gesso. The bike and flowers I cut out from the Agateria's romantic sheet of cutting paper. And what do you think?










3 komentarze:

  1. Przepiękna karteczka , od razu zatęskniłam za wycieczką rowerową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie:-) Ja też już tęsknie za zielenią na drzewach... Oby do wiosny:-) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wspaniała, taka wiosenna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!